مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

فریادِ من بی جواب نیست

هیچ کجا هیچ زمان فریادِ زندگی بی جواب نمانده است
به صداهای دور گوش می دهم
از دور به صدای من گوش می دهند
من زنده ام
فریادِ من بی جواب نیست،قلبِ خوبِ تو
جوابِ فریادِ من است.
                                                                                         احمد شاملو                               

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 16:13

نازنین ! جامه ی خوب ات را بپوش

عشق ٬ ما را دوست می دارد

من با تو رؤیای ام را در بیداری دنبال می گیرم

من شعر را از حقیقت پیشانی ی تو در می یابم

با من از روشنی حرف می زنی و از انسان که خویشاوند همه ی خداهاست

با تو من دیگر در سحر رؤیاهای ام تنها نیستم

این ادامه اش بود:)
خیلی قشنگه...

به به به به
روحانی روحانی روحانی
ایشالا فنا شم بقدر روحانیت این شعر سرتاسر مقدس
پیشونیشو دوست دارم به قدر تقدس همه مقدسات
شعر هام با اون به پختگی رسید بهترین شعرهام رو پیشونی خوبش الهام بخش بود فقط و فقط
چه اشکی از من در میآره
ممنونم ممنونم

سایه چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:14

قابل نداشت!
دعاام اینه که اشک هیچکس درنیاد،حتی شما دوست عزیز!:)
حل میشه حتما...


انشالّله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.