مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

دانلود شماره 2 مجله تهویه و مطبوع


دکتر علی شریعتی : برای شنا کردن به سمت مخالف رودخانه ،  قدرت و جرات لازم است . وگرنه هر ماهی مرده هم می تواند از طرف موافق جریان آب حرکت کند . . .





درصورتی که میخوای دانلود کنی حتما حتما 3 تا صلوات بفرست ....(واسه دوستان من ،واسه خانواده من ، واسه خودم ) همینجور به ترتیب




دانلود شماره 2 مجله تهویه و مطبوع دانلود کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
سایه سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 13:39

سلام:)
خیلی ممنون!
من تنبل هنوز قبلی رو نخوندم ولی مرسی:)
صلواتم فرستادم:)
سپاس فراوان..

عارف چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 21:14

سلام داداش...خوبی...جملت واقعا زیبا بود...صلواتم فرستادم

مرسی

علی راد چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 21:35

ویرگول نذار برا برچسب.. این شد دو بار

دوست دارم میزارم

شوخی کردم چشم بزار سه بار بشه
راستی واسم دعا کن قبول بشم کنکور واست دعا کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.