مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

4 عاملی که لذت جنسی تان را از بین می برد

لذت بردن از رابطه جنسی حق طبیعی هر یک از زوجین است. در ادامه با چهار عامل نابود کننده لذت رابطه جنسی آشنا می شوید .

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد , مطلب زیربا هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران تهیه شده  است

تجربه کردن رابطه جنسی بدون لذت برای زنان غیر معمول و طبیعی نیست.
با این وجود، لذت بردن از رابطه جنسی حق طبیعی هر یک از زوجین است. در ادامه با چهار عامل نابود کننده لذت رابطه جنسی آشنا می شوید:

1 - ارتباطات ضعیف
برقراری ارتباط در تختخواب، به زبان آوردن و اجرای خواسته ها لذت رابطه جنسی را چند برابر می کند. متخصصان معتقدند، علاوه بر ارتباط کلامی، باید از ارتباط غیر کلامی نیز استفاده کرد.

2 - تصویر ناخوشایند از بدن
وقتی احساس ناخوشایندی نسبت به خود دارید نمی توانید رابطه جنسی لذت بخش داشته باشید. برخی از زنان به دلیل این که احساس می کنند جذاب نیستند میل جنسی شان را سرکوب می کنند. بهترین راه برای غلبه کردن بر این احساس مراجعه به روان شناس و ورزش کردن است.

3 - افسردگی و دلشوره
اکثریت قریب به اتفاق مبتلایان به افسردگی و دلشوره از اختلالات جنسی رنج می برند. وقتی میزان مواد شیمیایی، هورمون ها و ترانسفرهای عصبی مغز - بزرگترین ارگان جنسی بدن - به هم بریزد، میل و برانگیختگی جنسی تحت تاثیر قرار می گیرند.

4 - خستگی
افرادی که همیشه خسته هستند به برقراری رابطه جنسی فکر نمی کنند و هدف شان در تختخواب خوابیدن است. این افراد به احتمال بسیار زیاد از اختلال خواب رنج می برند که سبب افزایش ترشح هورمون استرس و احساس عدم کفایت در آنها می شود.

منبع : salamaneh.com

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:39

اا!!پست جدید..:)

v شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:52

بقول یکی از بچه ها عامل و محرک زندگی سه چیزه: لذت جنسی، ثروت و قدرت که دومی و سومی هم برا اولیه ، نظر بنده هم به نظر ایشان خیلی نزدیکه هرکی قبول نداره حاضرم باهش بیام تلویزیون برا مناظره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.