مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پرسش:کوهی از اطلاعات

پرسش:

درود 
یه مشورتی می خوام باهات بکنم هخامنش جان، 
چند وقتیه سرک می کشم به جزوات دانشگاه های خارجی، 
بعضی اوقات طرف معادله ی ون کارمن و چند تا روش حل پشتش گفته،و 
توضیحاتی که توی کتاب مانسونم نیست و یه سری روابط و ... 
حالا به نظرت خوبه که این ها رو دنبال کنم و روش کار کنم یا که 
با این که مفیده در این مقطع از زمان وقت تلفیه؟ 
حالا که میبینم ،میفهمم که یه کوهی از اطلاعات هست که قابل کشفه، 
ولی تعادل رو چه جوری به نظرت باید برقرار کرد؟! 

سوال مشابه رو هم زمان با شما به آقای راد هم فرستادم 
ممنون

پاسخ:

سلام

بقول اصفهونیا شوما چچی میخی؟!! دنبال چچی هسی؟!!

من میگم دنیایی از اطلاعات بجای کوه....

من دوست دارم در درمان یه بیماری سهیم باشم رفتم دنبال بایوفلویدز و ....

شما به هدفت نگاه کن به نظر من....

کوشتی مارو!

یا حق



نظرات 2 + ارسال نظر
AmirReza چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:00

ممنون ولی سوال رو به نظر من نگرفتید،
منظور همون سیالات پایه است،جواب شما به کار ارشدی ها می خوره،
منظور اینه که با این حجم جزوات و مطالب متنوع در مورد همون سیالات
پایه آیا معقوله اینقدر توش عمیق شد یا باید در لیسانس به کارهای مهمتر
رسید و باقی رو گذاشت واسه ارشد٫
با این حال لطف کردید پاسخ دادید،و به قول اصفهونیا
دسی شوما درد نکوند

قبلاً هم عرض کردم یک کتاب خوب از هر درس انتخاب شه و همه تمریناش حل بشه میشی فول پرفسور زمانه!
مثلاً برای سیالات مانسن ..برای انتقال گرما اینکروپرا...مردش هستی؟ بسم الّله
فدایی داری به قول نقی

AmirReza پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:05

دمت گرم مهندس ،جواب خوبی دادی ،دنبال همین می گشتم،
جملتو نوشتم ، روش کار می کنم ،
ممنون از پاسخ خوبت


پیروز و بهروز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.