مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پرسش:چگالش در Fluent

پرسش:

سلام 
ببخشید آقا هخامنش در مورد چگالش در فلوئنت اطلاع دارید؟ مطلب برا یاد گرفتن این موضوع خیلی خیلی کمه 
خواهش می کنم کمکم بکنید 
ممنون

پاسخ:

سلام از بنده

چرا اطلاع ندارم؟! خود شما هم چرا اطلاع نداری؟!!مگه help فلوینت رو نداری یا نمیخونی؟مغز من الان ی آن اینهمه پروسه رو برات ردیف میچینه...

model>multiphase

materials>vapor

phases>phase 1

phases>phase 2

 from phase>vapor

to phase>liquid

phases>interaction>mechanism>evaporation-condensation

cell zone conditions>fluid>phase>mixture
و........
یا حق
نظرات 2 + ارسال نظر
mech شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:21

خیلی وقته می خوام این چگالشو شبیه سازی کنم هنوز که نتونستم
ببخشید تو شبیه سازی باید source term هم با UDF تعریف کنم؟
میشه یه رفرنسی رو در مورد source term معرفی بکنید ، بیشتر بدونم چیه؟
تشکرات

mech یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 00:03

آقای هخامنش
شرمنده من چند جای توضیحات شما رو متوجه نشدم
پیدا میهش؟؟
درصد نیتروژه؟؟
قسمت دوم سوالت؟؟ کدوم قسمت دوم
منو ؟؟
خیلی ببخشیدا خیلی مزاحم میشم

علی راد:
فک کردم پست خودمه و پاسخ دادم.( مهندس هخا حواسم نبود نظر پست شما رو تایید کردم)
..................

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.