مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

تجربه تایپ

درود بر دوستان،

حدود هفت ماه پیش عضو یکی ازین سایتای تمرین تایپ انگلیسی شدم ، تایپ می کنی سرعتتو بهت بر

حسب wpm:word per minute میگه ،نمودار برات میکشه از تایپ های قبلیت و...

قبلا تمرین میکردم با روش درست تایپ ولی یه دوماهی بود که شاید یکی دوبار رفته بودم و به زور و زر

تونسته بودم44wpm(اکثرا بین سی تا چهل) ثبت کنم،دیگه خودمو کشته بودم،

ولی یه ساعت پیش برگشتم و شروع کردم به تایپ و اول به راحتی 44 رو ثبت کردم! و بعد

46و45و43و37و46و44و"49" ،انگشتام خودشون میخواستن با سرعت تایپ کنن!

یعنی من تا حول و حوش 40 تایپ می کردم آرزوی دست نیافتنی بود 50 تایپ کنم،

حالا که چی؟

نتیجه ی مهمی که من گرفتم این بود که زندگی هم همین جوره!

که هیچ وقت نباید هدفو ول کرد ،همیشه باید مشغول ماند ،حتی وقتی که تمام

شرایط بر خلاف ماست باید باور داشت و ادامه داد،حتی در وقت های نامیدی به تلاشی

هر چند اندک ادامه داد و منتظر نتایج عالی بود،و پشتکار هم که میگن همینه،

با هر بار تمرین ظرفیت و توانایی انسان بالاتر میره و برای موفقیت آماده تر میشه،

در این شرایط تجربه ثابت کرده که طبیعت پاداشی حتی بزرگتر از هدفتان را به شما هدیه می کند!


نظرات 5 + ارسال نظر
علی راد یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:29

لذت بردم از تجربه ات
مواردی هم هست اگه پیوستگی تلاش حفظ بشه یه پیشرفت تصاعدی حاصل میشه.
یه عکس یادگاری که خوذتم نداری:

دقیقاً زدی تو خال،
وقتی تلاش ادامه داشته باشه علی رغم هر چیزی که ممکنه پیش
بیاد ،با پیش رفتن نتایج به یک باره بصورت تصاعدی نمایان میشه

عبدالرحیم سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:59

سلام سایت که معرفی کردی عالی بود خیلیییییییی ممنونم

سرعت تایپ بار اولم در انگلیسی شد 21
فارسی هم 30

ولی نتیجه از این سایته اینه هم املا رو قوی میشی هم کلمات و لغات رو مرور میکنی و هم سرعت تایپ خوب میشه

بازم ممنون در واقع چند تیر رو باهم میتونی بزنی برای ساتفاده دیگران در ادامه پست امیرجان اسم سایت رو قرار بده تا بچه ها استفاده کنن

thx so much
http://10fastfingers.com

علی راد سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:22

بار اول 29 و یک غلط

علی راد سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:29

بار دوم: 31 و یه غلط
بار سوم: 30
عجب بشریه این امیررضا


چطور مگه
این شکلکه خیلی با حاله()
همچین احساسات آدمو ابراز می کنه.

علی راد سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:36

سریع تایپ میکنه علیرضا
برم رکورد 33 رو بزنم به یاد جنگ 33 روزه حزب الله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.