مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

Why NOT me

Some valuable quotes about : Why not me??????o


  




نظرات 2 + ارسال نظر
عبدالرحیم جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 13:02

برای موفقیت واقعی از خود بپرسید این چهار پرسش: چرا؟ چرا که نه؟ چرا من نه؟ به همین دلیل در حال حاضر
جمز آلن

همیشه به یاد داشته باشید: او می تواند انجام دهد! او می تواند انجام دهد! چرا که نه من؟!
پرش یون کیم
دیگران را دیده اند، چه شده است و پرسید: چرا. من را دیده اند، چه می توانست باشد و پرسید: چرا که نه.
پابلو پیکاسو

شما همه چیز را ببینید و به شما می گویند، چرا؟ اما من در رویای چیزهایی که هرگز بودند.
و من می گویم چرا که نه؟

جرج برنارد شاو


تشکر

برای موفقیت واقعی این چهار سوال را از خود بپرسید:چرا؟ چرا نه؟
چرا من نه؟چرا حالا نه؟

هیچ وقت فراموش نکن:او(مرد) توانسته(میتواند) انجام دهد ،
او(زن) نیز توانسته(میتواند) انجام دهد،چرا من نه (نتوانم)؟

دیگران دیدند که چه چیزی هست و پرسیدند چرا (من)؟
ولی من چیزی را که می توانست باشد را دیدم و پرسیدم چرا که نه؟

شما چیزها را میبینید و می پرسید : چرا (من) ؟
ولی من چیز هایی را که هرگز نبوده اند را میبینم و میگویم:
چرا نه ؟!

تشکر

علی راد جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 13:33

ایشششششش زبانکده راه انداختن اینجا


شکلک بجاییه()

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.