مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

درس CFD-المپیاد-سایت آنتروپی

سلام 
آقا هخامنش واقعا از این که اومدین خیلی خوشحالم و بهتون خوش آمد می گم 
واقعا همه اون حرف و پست هایی که در مورد کنکور ارشد گفته بودینو من به عینه تجربه کردم (واقعا میگم) از کتاب مانسون گرفته تا این که نخوندن ارتعاشاتو و ... 
گرچه با وجود این که خوب خونده بودم خیلی خوب نتونستم ظاهر بشم  
راستی این سایت آنتروپی تونو کی راه اندازی میکنین؟ 
برا درس CFD کدوم کتابو مناسب میدونید؟ 
به نظرتون برا المپیاد غیر متمرکز خودن ارزشی داره؟ 
ممون و متشکر

پاسخ:

سلام به شما

ارادتمندم و ممنون از لطف شما

خواهش میکنم-موفق باشید

انشالّله کامیاب میشید

معلوم نیست-دوست دارم خیلی ولی مشغله.....

پیشنهاد:قبل از شروع cfd انسیس-فلوینت رو یاد بگیرید(تخمینی یک هفته) و آپشنای مختلفش رو ''صرفاً'' بررسی کنید

تا مثلاً گیر کنید در اینکه روش simple رو انتخاب کنید یا simplec با اینکار حسابی در محیط فلوینت گیر میکنید و پر از سؤال و مفاهیم گنگ و نا آشنا میشید سپس شروع کنید به خوندن cfd پتنکار و ورستیگ....

خوندن مطالب علمی همیشه یک قدم جلوتون نگه میداره پس المپیاد حتماً ارزش داره...

در پناه حق    


نظرات 4 + ارسال نظر
یه مهندس شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:07

ممنون و متشکر
آقا هخامنش واقعا باورتون کردم و بهتون ارادت ویژه دارم و همچنین آقای راد
چون تو دانشگاه ما کسی باشه که در مورد کنکور اطلاعاتش خوب باشه زیاد نیست
و من واقعا از راهنمایی های شما و آقای راد استفاده کردم
تشکر

خواهش میکنم عزیز-لطف شماست
ارادتمندم

یه مهندس شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:04

ممنون
میشه اگه انتشارات کتابا (پتنکار و ورستیگ ) یادتونه بگید
به نظرتون المپیاد یا مقاله؟

پتنکار زبان اصلی-ورستیگ انت.علم و صنعت
هر دو

علی راد شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:54

از خط اخر استفاده میکنم مرسی

tnx

AmirReza شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:57

درود و تشکر،
ما هم که شما رو نیومده سوال پیچ می کنیم
یه تشکر خوب دیگه به شما بدهکارم دوست گلم،چون شما یه بار گفتید
ون وایلن رو زبان اصلی خوندین و در پی تشویق یکی از استادام و حرف شما
من هم ... و واقعا لذت می برم ،همچنین کتاب مانسون ،البته دیگه از کتاب
ترجمه شدش مال سال 2002 چاپ شریف راضی نیستم ، حتما یه سری به ویرایش 2013 بزنید ، خیلی قشنگ تره و با یه عالمه عکس و بخش های دیگه و ... ،
ایشالا بتونم یه روزی از روزهای خدا جبران کنم،
راستی یه راهنمایی در مورد نرم افزار می کنید؟ اصلا لازمه اگر بخوام برم
برای فوق توی شاخه های سیالات از الان(ترم4) روی fluent ، ansys ، Gambit ,... کار کنم یا همون متلب کافیه ؟
اگه نه ، نظرتون رو درباره ی نرم افزار های اصلی
سیالات بدونم خیلی خوب میشه مثل career , fluent ,.......
کلا اگه هر موقع وقت داشتین یه پست جامع در مورد نرم افزار های سیالات بذارین،و نیز آقای راد گل ، همه استفاده میکنن...

بازم ممنون...

سلام
مانسن رو زبان اصلی خوندم-خواهش میکنم
پیشنهاد نمیکنم
کریر و زبانهای سی و فرترن رو چرا
فکر نمیکنم
یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.