مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

فرشته های کوچک،



زبان کودک



داشتم الان برنامه سلامت می دیدم که درباره زبان کودک توضیح می داد که جلب توجه ام شد چرا ؟ چون از سن اول راهنماییم تا فارغ کاردانیم شکر خدا با 3 تا بچه بزرگ کردم از بدر تولد تا 2 الی 1 سالگیشون بهترین دوران بچه گی ! (بچه خواهرم و پسرعموم ) خلاصه دنیای شیرینی دارن تجربه های خوبی دارم از این دروان خلاصه ..


سه چیز یاد گرفتم که اگه اون موقع ها یاد می گرفتم کمتر از دست من کتک میخوردن


به گریه های بچه توجه کن  که درون گریه های اولیه اونا سه صدای که بطور مجزا است شنیده میشه که هرکدوم جدا از هم هستن وهرکدوم چیزی خاصی از مادرشون میخوان سه صدای اینا هستن صدای (1.neh یا نح 2.eh یا اح 3.  آوی اینو انگلیسیش نمیدونم ) خلاصه دقت کنی تو همین مایه ها هست.


خوب حالا این صدا ها یعنی چی ؟ خیلیی ساده با فهمیدن این صداها میتونی از عصاب خورد شدن خودتون و کتک های الکی به بچه نازتون راحت بشی


1. صدای neh یا نح ......................این صدا یعنی بچه از مادرش شیر میخواید یا هر تغدیه که میخوره ...! خوشمـــزه هست 

2. صدای ehیا اح .........................این صدا یعنی بچه از مادرش برای بادگلو در آوردن کمک میخواد ! بزن پشت کمرش

3. صدای آوی .............................این صدا یعنی بچه بی گناه میخواد بخوابه کمکش کنید بهترین راه خوابوندن ایستاده همون بغل کردن ایستاده


به همین راحتی کاش پدر مادر من بلد بودن آخه من خیلیی گریه میکردم


خاطره بچه گیم که همیشه تو خونه سرزبونه !!


خیلیی کچولو بودم ( کمتر 1سال گمونم) خانواده رفته بودیم مشهد در راه برگشت به خونه من تو اتوبوس خیلیی گریه میکردم نمیدونستم چی میخوام !!!!(حلا من  رتبه 1 کنکور میخوام واسش گریه میکردم )

خلاصه کلی گریه و فلان راننده زد کنار ، میگن اومد منو از مادرم گرفت و یه چیزی گذاشت پشت گوشم خلاصه میگن چنان آروم شدم تا خوده شهرمون هیچ صدای از من در نیومد!!


تریا....مواد مخدر گذاشته بود این روش نوینه ها !!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
علی راد سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:51

بچه ها رو میزدی معتاد؟! اصولا بچه ها رو نمیزنن بلکه بلند می کنن میزنن زمین
مرسی جالب و اموزنده بود.


خواهش داداش

نه بابا من دیگه ترک کردم ههههه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.