مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

فعالیت آموزشی مرکز نصیر غیرقانونی است

کد خبر: 2184238  تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۶ - ۱۵:۵۱

 

حوزه و دانشگاه

دانشگاه علمی‌کاربردی اعلام کرد

فعالیت آموزشی مرکز نصیر غیرقانونی است

رئیس مرکز آموزش‌های عالی آزاد و آموزش‌های خاص دانشگاه جامع علمی‌کاربردی گفت: فعالیت آموزشی (سطح عالی) مجری فاقد مجوز، موسوم به «نصیر» غیرقانونی است.


به گزارش خبرنگار مهر، مهندس معصومیان با اشاره به اینکه براساس تفویض مدیریت آموزش‌های عالی آزاد از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به این دانشگاه در ارتباط با فعالیت‌های آموزشی مجری تصمیم گیرنده است، افزود: مجوز اجرای دوره‌های آموزشی عالی آزاد در اختیار این مرکز و با توجه به صلاحیت‌های علمی و سایر شرایط متقاضیان صادر می‌ شود و تاکنون به علت عدم احراز صلاحیت، چنین مجوزی به مجری موسوم به «نصیر» اعطا نشده است. 


وی یادآور شد: با توجه به فعالیت گسترده مجری فاقد مجوز موسوم به «نصیر» و عدم آگاهی ‌بخشی از متقاضیان شرکت در کلاس‌های آمادگی و آزمون کارشناسی ارشد و دکتری نسبت به عملکرد این گونه مجریان تاکید می شود که اقدامات و فعالیتهای آموزشی در سطح عالی که توسط موسسه موسوم به «نصیر» از جمله برگزاری کلاس‌های حضوری غیرقانونی است.


معصومیان تأکید کرد: متقاضیان شرکت در آزمون و کلاس‌های کارشناسی ارشد و دکتری برای اطمینان از اینکه چه مؤسساتی تحت نظارت وزارت علوم دانشگاه جامع علمی کاربردی هستند به پرتال این مرکز به آدرس: www.uast.ac.ir\AmozeshAle_khas مراجعه کنند.


وی یادآور شد: با هماهنگی مراجع ذی‌صلاح انتظامی نسبت به متوقف کردن فعالیت غیرقانونی این مجری، اقدامات بازدارنده در حال پیگیری است. 

منبع:مهرنیوز

پی نوشت: 

فهرست موسسات مجاز(موسسات مدرسان شریف، پارسه و ماهان در این فهرست قرار دارند):

http://www.uast.ac.ir/AmozeshAle_khas/DocLib64/مجاز%20جدید.pdf

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.