مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پرسش: معرفی کتاب خوب

پرسش:

سلام دادش بزرگ گلم 

من از شما و علی جون خیلیی تشکر میکنم که به ما کم تجربها یا درس نخونها که چکش خورده تو مخمون که درس بخونیم تا موفق باشیم مثل شما و بدون طلب چیزی واقعا تشکر چنین افرادی مثل شما کم پیدا میشه وقت ارزشش دارتون رو خرج ما می کنین ،و با صحبت کردن با شما باعث میشه انگیزه و الگو بگیریم تشکر 
یه خاطره (ترم قبل استادی داشتیم شیرازی که فقط بلد بود بگه به ما بچه ها تمرین با اون لهجه شیرازی حل کردین از 8 جلسه فقط 4 جلسه اومد سرکالاس و ادعا و کلاسش خیلیی بدم میومد جالب 
بود خودش تازه ارشدی بود وقتی ازش سوال میکردم واسه جمع آوری اطلاعات کنکور انگار من دارم به دیوار حرف میزنم ) واسه همین شما بدون هیچ توقعی و طلب چیزی جای داداش بزرگ من هستی و دلم به شما و علی گرمه تشکر میکنم 
حرف بالا ، حرف دلم بود 
خوب بگذریم خیلیی احساساتیش نکنیم 
میخواستم یه کتاب خوب بهم معرفی کنی مثل کتاب زندگی نامه دکتر حسابی که واقعا منو به انگیزه و تلاش و موفقیت و درس خوندن تشویق کرده اگه زحمتی نیست واسه تون؟

پاسخ:

سلام  

 من کوچیک همه دوستان عزیز هستم بدون تعارف

انشاللّه موفق میشین

یه لحظه که خودمو تو این جهان هستی تصور میکنم به کوچکی حقیقی خودم پی می برم همون توده متراکم کوچک اولیه ای که منفجر شد و الان همه ما اینجا هستیم و اون توده چقدر بزرگه و ما چقدر کوچیک...

مهندس همیشه دوست داشتم مثمر ثمر باشم 

برای خودت بخواه که مثمر ثمر باشی با خودت روراست باش اگر فایده ات در ادامه تحصیل هست همین انگیزه بس که مفید به  فایده بودنت در درس خوندنه...اگر هم به درس خوندن نیست مفید بودنت صادقانه ولش کن....آره ولش کن! برو دنبال جایی که مفید باشی.پس اگر از خودت کم بذاری بد کردی...ظلم کردی به جوونایی که الان تو بیمارستان جون میدن...ناگهانی تصادف میکنن و میرن و داغ به دل والدینشون میذارن،اونایی که دست ندارن چشم ندارن،به اندازه کافی انگیزه داریم نه؟ واقعا داریم به خودمون ظلم میکنیم

کتاب دکتر حسابی روانشاد که عالیه....

مخلص و ارادتمند

دلت به خوندن و بعد خدا گرم باشه

یا حق

نظرات 3 + ارسال نظر
ماهی خانم چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 http://medadqermezz.blogsky.com

salam
hala in ketabaro az koja byarim

سلام
لابد تو بازار پیدا میشه دیگه

AmirReza چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:22

من به شما دوست عزیز جهت انگیزه و ... کتابای ناپلون هیل رو معرفی
می کنم،همانجور که در یکی از پست های آتی می آورم،بروس لی نیز
کتابای او رو می خونده و هدفنامه ی خود را بر اساس کتاب او نوشته
بوده ...

مرسی چون این دوستمون چند ماه دیگه آزمون ارشد داره دیگه نخواستم مشغول خوندن کتاب دیگه ای شه...

AmirReza چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:04

Pleeeaaaase don't make a mistake dear hakha

If you know better , You do better!"Maya Angelou"

he could read , Just a few minutes a day,that's enough

when someone is motivated & ... he can do very very much work

you should know sth my friend:

"If I had eight hours to cut down a tree, I'd spend six hours sharpening the axe" Abraham Lincoln

right
!"but this is an epidemy "knowing much but doing less
most of the entrance exams volenteers in Iran suffer from this
issue-ace
.T.C

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.