مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

Human's abilities/Great Bruce Lee

به زودی یه پست در مورد هدف گذاری های بروس لی کبیر خواهم گذاشت.

حتی به ذهنتون هم نباید راه بدید که قادر به انجام کاری نیستید،ما مخلوقاتی هستیم شگفت انگیز خیلی بیشتر از اونیکه به ذهنمون خطور بکنه،که هر وقت اراده به انجام کاری بکنیم "مسلما" انجامش خواهیم داد...

بیشتر بایس خودمون و توانایی هامون رو بشناسیم...

  

حتما تا حالا این حقیقت رو شنیده بودید ، ولی بین شنیدن و درک کردن یک موضوع یه دنیا فاصله هس ،

باید با تحقیق و تفحص و مطالعه و تمرین درکش کرد تا در زندگی مثل کسی مثل بروس لی جلو برویم ...


نظرات 1 + ارسال نظر
ملودی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 http://01.melodyhaa.in

سلام دوست خوبم امروز با وبلاگت آشنا شدنم از محتویات وبلاگت بسیار خوشم آمد من هم یک وب سایت دارم همه جور چیزی توش فکر کنی پیدا میشه از موزیک بگیر تا فیلم و سریال حتما یه سری هم به من بزن حتما من منتظرتم آها راستی تا یادم نرفته یک قسمت هم تو سایت داریم برای تبادل لینک به نام تبادل لینک هوشمند حتما اگر دوست داشتی وبلاگت رو توش معرفی کن تا بازدید تو هم مثل من بره بالا دوستم حتما منتظرتم .
www.01.melodyhaa.in
www.01.melodyhaa.in/Linkdooni/index.php

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.