مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

هی نگید ترشه!

 

منبع:روزنامه همشهری

انقدم نمک نپاشید روش مثل من!

نظرات 7 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:46

گوجه سبز مگه همون نرسیده آلوچه نیستش؟!!
اگه اینجوری نباشه یه عمره در غفلت بسر میبرم

نرسیده آلوچه؟
چه تعبیر باحالی آره فک کنم

رضا چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:01

حالا جدا اینجوری نیستش؟

والّا من شنیدم که به گوجه سبز آلوچه هم میگن دیگه نمیدونم

رضا چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:20

ظاهرآ هیچ ربطی به اون آلوچه که مد نظرمن بود نداره ، جالبش اینه که من همیشه شاکی بودم که چرا نمیذارن گوجه سبز(آلوچه نرسیده از نظر من) برسه و نارس میفروشنش


خدا نکنه این جور چیزا رو آدم روز آخر عمرش بفهمه نه؟

رضا چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:24

آره خداییش روشن شدم بعبارتی رستگار شدم

amirrr چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:50

منم فکر می کردم آلوچه یه نوع آلو هه که
قبل از رسیدن مچیننش
گوجه سبز همون آلوچه ی خودمونه

عجب

سپیده چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:38

من که از بحث شما هیچی نفهمیدم
خب آلو و گوجه سبز یکی اند دیگه...
گوجه سبز که برسه میشه آلو و اگه خشک بشه میشه آلوچه
اینکه کی خشک بشه تعیین کننده نوع آلوچه است دیگه...که ترش یا شیرین یا...باشه
مگه غیر از این!؟
مثل غوره که میشه انگور و بعد کشمش

نه آلو با آلوچه فرق داره مشخصا...
من شنیدم اسم دیگه گوجه سبز آلوچه هم هست...
نمیدونم والا دیگه شما تحقیق کنید مارم خبر کنید!

رضا چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:22

عکس آلوچه رسیده رو سرچ کردم ، درسته گوجه سبز همون آلوچه نرسیدس و من اشتباه نمیکردم و در خسران نبودم

پس خاک عالم بر سر مننننننن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.