مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

رویای برفی

این رو اگر گوش نکنید یک سوم از پنج شیشم خوبی های دنیا رو دادید به هفت هشتم از نه دهم بیخیالی های دنیا!

از دستش ندید.

ویولن:مهسا شبستری

نام قطعه:رویای برفی

نظرات 4 + ارسال نظر
طاهره شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:58

it's so beautiful

----------------------------------

هر سال منتظر زمستونم چون دوسش دارم، اما امسال انتظاری در کار نیس... فرار از حال و روز الان داره هولم میده به سمت زمستون
راستی:
هیچ موج منفی تو حرفام نیس. بعد این فرار و خلاص شدن قراره همه چیز به آرامشی که داشت دوباره دست پیدا کنه. پس لبخند میزنم و بلندتر گام برمیدارم تا زودتر دور شم.

عباس یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:17

درووووووووود بر شما هخامنش عزیز
خیلیییییییییییییییی زیبا بود
دستت درد نکنه
موفق باشی همیشه

درووووود بر شما عباس عزیز
خواهش میکنم
و شما هم ایشالا

علی آزاد دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:51

به قول خارجیا:
woooooooooooooooooooow.

ای ول داداش.عالی بود.

بیشتر از50بار ریپیت کردم گوش کردم.

فقط عاشقای دل شکسته میتونن برن بحر این آهنگ فوق العاده.


از من دل شکسته به شما:

ولی خداوکیلی 50 بارم خیلی بالاست!خراب_خرابیا علی

علی آزاد سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:32

آره داداش

خرابی اصلی من سال 4سال پیش بود.
ولی عاشق پیشه لامصب همیشه دلش میتونه طوفانی بشه

ایشالا زود به ساحل آرامش برسید با تمام وجودم آرزو میکنم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.