مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پاسخ تست مکانیک سیالات-سردوش حمام

مشارکت در بحث خوب بود تعداد نسبتا معقولی ظرف مدت یه هفته شرکت کردن از همه ممنون.

گزینه 2 درست است.

با گرفتن دست در خروجی مجرای آب(یا کوچک کردن خروجی مجرای آب به هر نحوی) فشار کلی آب شهر(مجموع ترم های فشار ترمودینامیکی،سرعتی و هد ارتفاع)بیشتر میشه

و ضمنا مخزن پمپ ساختمان آب بیشتری در خود ذخیره میکنه و پمپاژ میکنه.

گرچه تحمل این وضع ناخوشاینده(آب از سوراخ های کوچک و با تعداد کم اما با سرعت و فشار و بیشتر بیرون میآد اما چاره ای نیست...)

برای پاسخ تشریحی میتوانید روی صفحات زیر کلیک کنید.(صفحه ای که به آن هدایت میشوید پرسش آزمون ارشد سال 67 مهندسی مکانیک سنجش است،گرفتن دست جلوی شیلنگ آب) 
نظرات 1 + ارسال نظر
بهانه... دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 http://bahanehaye-man70.blogfa.com

سلام واقعاً خسته نباشین وبلاگتون حرکت قشنگیه.
من به راهنماییتون احتیاج دارم خیلی.
الان ترم 6 هستم و میخوام شروع کنم واسه ارشد بخونم هدف اصلیمم مکانیک سیالات هستش دانشگاه اصفهان.
میخواستم کمکم کنین چیکار کنم؟چیا بخونم؟ چجوری برنامه ریزی کنم؟
لطفاً کمکم کنین.ممنون.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.