مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

شبم زیر و رو شد

تو بارون که رفتی شبم زیر و رو شد

یه بغض شکسته رفیق گلوم شد 

تو  بارون  که رفتی دل باغچه پژمرد 

تمام وجودم توی آینه خط خورد

هنوز وقتی بارون تو کوچه می باره

 دلم غصه داره دلم بی قراره 

نه شب عاشقانس نه رویا قشنگه

 دلم بی تو خونه دلم بی تو تنگه

یه شب زیر بارون که چشمم به راهه 

می بینم که کوچه پر نور ماهه

 تو ماه منی که تو بارون رسیدی

 امید منی تو شب نا امیدی 


نظرات 3 + ارسال نظر
عباس چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:47

درود بر شما هخا جان
منو که یادتون نرفته
این متن عالیه
دمه سیاوش گرم.همین امروز ظهر این اهنگو با صدای بلند تو ماشین گوش میدادم.

درود عباس جان
خوب یادمه همتون رو عزیزای دل رو
خیلی باحاله تو ماشین عشقه

سپیده چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:51

نمیتونم ابراز ارادت به این تصویر و....نکنم و برم
شرمنده اینقدر کامنت گذاشتم
آخه خیلی تصویر_ نازی
دلم بارون خواست...
و متن آهنگ زیبای سیاوش قمیشی،خیلی وقت بود گوشش نکرده بودم
مرسی
مرسی

شما هرچی دلتخواست کامنت بذار مرگ آقا راست میگم اون آقا ها اون "آغا"
ارادتمندم.خوشحالم با اندک پستایی عده کمی خشنودند

سپیده چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:00

اون آغاخیلی با مزه گفتید
عده کمی نیستند که خوشنودند
آمار بازدید روزانه گواه _چقدر مشتاقان اینجا زیادن
عده کمی خواننده روشن!!!!هست و باقی خاموش میخونن!
مرسی


امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.