مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

سگ نجس است

شنیده ایم(گرچه ممکن است سفسطه و مغالطه هم باشد)تازیان(عرب ها) که بر این مملکت هجوم آوردند چون نژاد پارس را موالی(درجه دوم،پست،زیر دست)خود میدانستند و خود را سید(آقا،آقا زاده) و به جهت موالی بودن از پارسیان خراج و مالیات سنگین دریافت میکردند(مالیاتی جز مالیات سرانه مملکت داری وفقط به جرم ایرانی بودن)۱ برای تمسخر ایرانیان میگفتند سگ نجس است "پارس" میکند>>پارسیان

 


 ۱-دو قرن سکوت-دکتر عبدالحسین زرین کوب

نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:04

فقط دیدن تصویر های زلزله هرکدوم برای من تکون دهنده تر از قبلی
من فقط چند تا تصویر و عکس میبینم و نمیتونم تحمل کنم
بیچاره ها اون هایی که اینه وضیتشون
خدا خودش بشون صبر بده

علی راد جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:12

پ

شاید با اون زبون الکنشون زور زده باشن و پ رو هم تلفظ کرده باشن!

زاهدی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:40 http://forush-jozveh.blogfa.com/

نژاد پرستی تا کی؟!!!
چه فرق داره کی بودیم ؟! خداوند برای گذشتگان ما به شخص ما پاداش یا جزا نمیده . تو سر هم نزنید انقدر . اون عرب که مسلمانه اشتباه میکنه ، تو هم که مسلمانی اشتباه میکنی .. اون چینی کومونیسم، اون میانماری بودا، اون یهود صهیونیسم و اون مسیحی گمراه هم اشتباه میکنه ...
انسان بودن انقدر سخت شده ؟!!

برای شما متاسفم با این لحن حرف زدنت
من نخواستم نژاد پرستی کنم یا تو سر کسی بزنم بیهودگی این کارا از اولش روشنه
خواستم بگم سگ واسه من نجس نیست،تموم شد رفت.
شما که انسانی مثل انسانا حرف زدن و هم یادبگیر.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.