مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

بیحوصلگی عاملی برای اتلاف زمان

بی حوصلگی در مقیاس مفرطش هم وجود داره اما اون چیزی که اینجا مهمه بسیاری از اونهایی که دوست دارن درس بخونن و بیحوصلگی میکنن یا حتی حوصله اطرافیانشون رو هم ندارن و خودشون هم اینو احساس میکنن
چند راه حل برای این دوستان از وبسایت عصر ایران دستچین کردم مطلب اصلی خسته کننده و نسبتا طولانی بود:

برخی افراد به علت ابتلا به این بیماری ممکن است دچار اضطراب شوند و اضطراب و نگرانی موجب شدت یافتن درد و ناراحتی این بیماران می شود و به همین علت بیماران در چرخه معیوبی قرار می گیرند که هر عارضه دیگری را تشدید می کند.

در بیش از 70 درصد موارد، نشانه های بیماری که خود بیمار، از آنها شکایت دارد ( به ترتیب از زیاد به کم) شامل موارد زیر است؛ خستگی، اشکال در تمرکز، سردرد، گلودرد، دردهای عضلانی و مفصلی و حالت تب.

 مهم این است که مانند دیگر بیماری های مزمن، در این بیماری نیز، در دو سوم افراد مبتلا به نشانگان خستگی، افسردگی زیاد دیده می شود.

بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که اینگونه بیماران، فعالیت متوسطی داشته باشند و ورزش هایی مانند پیاده روی، شنا و نرمش های خفیف را انجام دهند و هرچه استراحت این افراد بیشتر شود، بیشتر احساس ناتوانی و ضعف می کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی راد پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:50

بسیار عالی
اون چرخه معیوب فک کنم اشاره به مسامحه داره..

سپاسگزارم
بله بله دقیقا

امیر جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:02

سلام . مرسی در مورد اون سوال پایینی که پرسیدم .اقا اگه صفحه ی پایینم با سرعت u1 به همون جهت بره چه طور میشه ؟.باید از سرعت نسبی استفاده کرد؟

درود،خواهش میکنم
نه صرفا شرط مرزی عوض میشه یعنی در y=0 سرعت برابر است با u1.چون نسبت به زمین سنجیده میشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.