مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک

خیلی مهم
داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک
صادقانه بگید:چقدر نگران این هستید که در منابع ای که میخونید سؤالهای سالای پیش ارشد مهندسی مکانیک سازمان سنجش رو در اون منابع(پارسه،راهیان ارشد،پوران پژوهش،ماهان،کنترل آریاز و ،،،،)اشتباه جواب بدن و شمام ازین بابت خیالتون مشوش و نگرانه؟از بین عدد 1  تا 20 یک عدد رو انتخاب کنید.
اگر دوست ندارید نظر و اسمتون نمایش داده بشه بگید تا نمایش ندم ولی حتما جواب بدید.چون بعدا راجبش بیشتر میگم.حتما نظرتون با ارایه اسم و ایمیل باشه.
این جواب خیلی مهمه

نظرات 6 + ارسال نظر
sepideh دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 17:02

سلام
خیلی نگران این موضوع نیستم شاید نمره 4را بدم البته شاید الان این حس را داشته باشم و نزدیک کنکور نظرم فرق کنه!!!
به نظر من باید مفاهیم اصلی درس ها را فهمید نه اینکه بدون فهمیدن سعی کنیم فقط تعداد زیادی تست بزنیم
الان نگرانی من برای کنکور چیز دیگه ای هست

سلام
درسته اما
بعدا متوجه میشید بخش مهمی از دغدغه تون که ای کاش این منابعی که میخونم درست جواب بدن به سؤالا و گمراهم نکنن
الان نگرانیتون چی هست حالا؟

sepid دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 20:38

به خاطر همین گفتم شاید نزدیک کنکور نگرانم کنه
البته اگه بخوام کنکور بدم
نگرانی اصلیم اینه که انتخاب رشته کنم و بیخیال دانشگاه های خوب باشم بهتره یا نه
شاید با استادها و محیط دانشگاه خودم که آشنا هستم بهتر باشه
یکی دیگه از نگرانی هام درس های این ترم و پروژه ها،میانترم و...نه اینکه درس ها سخت باشن نه تقریبا تمام وقتم را میگیرن به خاطر همین اصلا از درس خوندنم برای ارشد راضی نیستم

البته بگم خیلیا وضعیت شما رو دارن(واحد دارن و....)مهم اینه که از بعد تموم شدن این ترم بتونید و همت کنید خیلی
خوب و پربازده بخونید.
پس فعلا انشالاه تا اومدن نتایج.

reza دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:37

فعلأ هیچ

امیر سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:24

۱۰۰٪ با شروع مطالعه برای کنکور این موضوع بیشتر مهم میشه و حتما ادمو نگرانم میکنه.الان ۰ ولی تابستون به بعد بالای ۱۲

علی نایینی چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:20

به نظرم منابع خوب اصلی مخصوصا برای دروس سیالاتی قطعا ون وایلن مانسون و اینکروپرا است و سوالی خارج از اینها رو نمیتونم تصور کنم.

هومن پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:02

۱۵

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.