مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

حل تمرین مکانیک سیالات مانسن

چون دوستان عنوان کردن که فایل قبلی که گذاشته بودم باز نمیشده بنابراین خودم آپلود کردم  فایل رو .(پست پیشین خذف شده)

اینجا کلیک کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
کاظمی چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:12

سلام آقای هخامنش
خسته نباشید
ممنونم بابت زحمات تون
کتاب مانسونی که توسط خانم فیروز آبادی ترجمه شده ویرایش 4 هست.
حل تمرین اون رو ندارین؟
ممنون

درود بر شما
سپاس
خیر در این زمینه وسواس نباشید نباید به حل تمرین "تکیه" کنید پیش از این هم بارها گفتم "تنها هنگامیکه به حالت انفجار رسیدید باید از حل تمرین سود ببرید"
ویرایش 4 و شش خیلی اشتراک دارن اون 7و8 تا اضافه و کم رو خودتون میتونید پوشش بدید اگه نتونستید من هستم.
بهروز و پیروز.

نجفی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:42

خیلی ممنون .
نوروز پیشاپیش مبارک

ارادتمند خانوم دکتر
نوروز جون شمام شادباش و پر از شادی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.