مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

چند صفحه جزوه دستنویس مکانیک سیالات

به درخواست یکی از دوستان عزیز جزوه ای از دستنویس خودم رو درباره لایه مرزی و همچنین دو مثال از معادلات نویر-استوکس جهت دریافت و دانلود اینجا قرار میدم.

جزوه بسیار موشکافانه نوشته شده و امیدوارم بدرد بخور باشه.خلاصه ای از مکانیک سیالات مانسون.

اینجا کلیک کنید. 

1،2،3،4،5،6،7،8،9،10،11

نظرات 6 + ارسال نظر
لیلا پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:12 http://www.blgallery.blogfa.com

از اینکه عصاره تلاشتون رو در اختیارمون قرار دادین متشکرم
خیلییییییییییییییی ممنون

خواهش میکنم لیلا جان
امیدوارم بدرد بخوره.
پیروز باشید.

نجفی سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:12

اقای هخامنش واسه ما کیفیت مطالب مهمه.دستتون درد نکنه.

خواهش میکنم

محمد شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:20

کامل جزوه رو ندارید ؟
چجوری تهیه میشه کرد؟

دار م جزوه دیستنویس خود بندست اما زیاده و امکان عکس برداری و یا اسکنش وجود نداره متاسفانه.
پیروز باشید.

سیاوش چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:00

سلام . کیفیت عکسا پایین بود عزیز جان ولی در کل مرسی از زحمتی که کشیدی بابته دست خط زیباتم ازت تشکر میکنم

سلام
ممنون

amirrr شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:48

با سلام
این جزوه ها مربوط به مکانیک سیالات 1
کارشناسی هست؟
برای این درس چه رفرنسی رو معرفی میکنید؟
ممنون

درود بر شما
خیر لایه مرزی مربوط به سرفصل سیالات 2 هستش..
مکانیک سیالات پروفسور مانسن Bruce.R.Munson
در پناه حق

amirrr شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:59

ممنون هخامنش جان
من ترم بعد می خوام دینامیک و مقاومت و ترمو1 و سیالات 1 و
محاسبات عددی و... روبردارم،به نظر شما تابستون کدوماشو
از روی رفرنش و جژوه بخونم،نظر خودم دینامیک مریام و
مقاومته ،یعنی بعد از دینامیک کدوم از اینا کار بیش تری میبره؟
ممنوون...

استدعا میکنم
مکانیک سیالات مانسون رو *حتما* بخون و ویدیو هاشو نگاه کن و در طول ترم عصاره استاد و استاد حل تمرین رو بکش
وادی جدیدیه سیالات...
بعدیشم ترمو...
کلا علوم حرارت سیالات خیلی باید مفهومی و استخوان دار خونده بشه...
جامدات سادست...نیازی به پیشخونی نداره...
در پناه حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.