مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

کد سؤال 701 مکانیک سیالات

ممنون از وبلاگ زیبا و مفیدتون

راستش من سوالمو قبلا تو نظرات پرسیدم ولی دیدم گفتین از طریق ایمل سوا ل کنم دوباره براتون می فرستم

من راجع به رفتار سیال در شیپوره ها  دارم تحقیق میکنم و مطلب در این مورد می خوام و بعدش اینکه  می خواستم بدونم آیا سیالی مثل روغن هیدرولیک ممکنه در یک شیپوره  سرعتش  به سرعت صوت برسه و  عدد ماخ برابر 1 بشه  یا خیر؟ و کلا آیا  سیالات تراکم نا پذیر   سرعتشون در جریانها به سرعت صوت می رسه یا خیر؟

ممنون

منتظر اعلام نظر و راهنماییتون هستم


اگر کسی جواب سؤال رو میدونه با ذکر کد 701 اعلام کنه.


نظرات 2 + ارسال نظر
علی راد پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:00

سرعت صوت چنده؟

آقا سؤال این داداشمون اینه اینطور که من فهمیدم میگه میشه مایعات رو به عدد ماخ 1 رسوند یا نه والسلام. خودم وقت داشتم از مانسون پیدا میکردم .

علی راد پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:53

در مورد واتر جت تحقیق کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.