مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مصاحبه با رتبه3 صنایع-صنایع 1390

در دفترچه ای که مدرسان شریف در همایشی که برگزار کرد به حضار میداد، مصاحبه هایی از نفرات برتر موسسه بود، که یکی از مصاحبه ها به شرح زیر است
•لطفا خودتون را معرفی کنید
حسن زمانی باجگانی ،متولد 1367 صادره از یزد
•نام واحد دانشگاهی و رتبه قبولی خود را ذکر نمایید
دانشگاه شریف ،رتبه3 صنایع-صنایع 1390
•فارغالتحصیل چه سالی و کدام واحد دانشگاهی هستید؟
دانشگاه علم و صنعت سال90
•آیا برای اولین بار است که در کنکور ارشد شرکت کرده اید؟
خیر.برای بار دوم است که شرکت کردم و البته سال گذشته به صورت آزمایشی شرکت کردم و رتبه ام 1495 شد.
•نحوه آشنایی شما با مدرسان شریف چگونه بوده است؟
از طریق مطالعه کتاب های موسسه
•علت ادامه تحصیل خود را بیان کنید؟
ارتقای سطح علمی
•در زمان مطالعه برای کنکور شاغل بودید یا دانشجو؟
دانشجو بودم
•با توجه به اینکه در زمان شرکت در آزمون دانشجو بودید، از برنامه ریزی خاصی جهت مطالعه استفاده می کردید؟
مسلما با شرایطی که داشتم باید از برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی کارآمدی استفاده میکردم. من از یک برنامه ریزی مشابه برای مطالعه کلیه درس هایم استفاده نمی کردم ،بلکه برنامه ریزی و روش مطالعه خاصی برای هر یک از درس هایم در نظر گرفته بودم.
•آیا از کتاب های موسسه جهت مطالعه استفاده نموده اید؟ میزان کیفیت و تاثیر گداری آن ها را چگونه ارزیابی می کنید؟
بله ،کیفیت این کتاب ها واقعا عالی است.این کتاب ها به گونه ای تالیف شده است که برای هر داوطلبی با هر سطح علمی به راحتی قابل فهم است.من قبلا چندین کتاب دیگر کنکوری را تا حدودی مطالعه کردم، ولی اصولا مطالب کم و یا ناقص ارائه می شود و یا اینکه مباحث خوب و کامل تشریح نمیشد. ولی در این کتاب ها مطالب کامل بوده و کلیه سر فصل های منابع را کاملا پوشش می دهد.خصوصا کتاب <<طرح ریزی واحدهای صنعتی و کنترل کیفیت>> برایم بسیار مفید بود، چون بالاترین درصدی که در آزمون اصلی بعد از درس تئوری داشتم همین درس بود.
•آزمون های آزمایشی این موسسه را چگونه ارزیابی می کنید؟
این آزمون ها به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر بالا بردن راندمان یادگیری، داوطلب را با تله های تستی که عموما در کنکور اصلی با آن مواجه می شوند، اشنا می کند. که این خود موجب افزایش دقت در پاسخگویی به سوالات می شود.
•از چه زمانی شروع به مطالعه جدی برای کنکور ازشد کردید؟تعداد ساعات مطالعه روزانه شما چقدر بود؟
از 5ماه قبل از کنکور شروع به مطالعه کردم و روزانه حدودا6 ساعت درس می خواندم
•لطفا علت انتخاب این موسسه را از بین دیگر موسسات بیان فرمایید
کیفیت آموزشی بالایی که در ارائه خدمات دارد.
•شما به عنوان یک رتبه برتر چه پیشنهادی به کسانی که امسال قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند، میدهید؟
قبل از مطالعه هر کتابی ،مطالعه ی کتاب های مدرسان شریف را بعنوان بهترین منابع برای مطالعه کنکور ارشد پیشنهاد می کنم.
•عواملی را که در موفقیت خود موثر میدانید، ذکر کنید.
توکل بر خدا، تلاش و پشتکار خودم و استفاده از کتاب های مدرسان شریف


درصد های آقای زمانی

زبان عمومی و تخصصی ------ سفید
تحقیق در عملیات 1و2 ------ 26/59
تئوری احتمال وآمار مهندسی ----- 33/63
دروس تخصصی ------- 17/54

نظرات 4 + ارسال نظر
فرناز یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:08

کاملا از درصداش مشخصه رتبه 3 شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بــــــــی دل چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:43

جدی درصدای رشته ی صنایع اینقده ضایس؟
ولی به هر حال تبریک خوش به حالش

احمد شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 16:18

بی سوادا درصد ها از راست به چپ باید بخونید.

ملودی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:53

خواهش میکنم ضایگی از خودتونه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.