مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پاسخ به یک اظهار نظر و ارایه قصد کلی پست های دنیای مکانیک سیالات

اظهار نظر 

ضمن سلام و خسته نباشید به همه دوستان و نویسندگان محترم این وبلاگ

واقعا دستتون درد نکنه  از مقاله هاتون و بحثاش خیلی استفاده کردمراستیش دنبال یه موضوعی  بودم که به وبلاگ شما برخوردم. پاسخ سوالمو هنوز پیدا نکردم . خوشحال می شم اگه بتونید کمکی کنید . من راجع به رفتار سیال در شیپوره ها تحقیق می کنم و نحوه تحقق یافتن عدد ماخ در سیال هنگامی که در  شیپوره ها جریان آشفته است می خوام اطلاعاتی بدست بیارم. می خواستم بگم من دانشجو نیستم و تو صنعتم روی پمپ های هیدرولیک کار میکنم و این مساله تو طراحی می تونه راهگشا باشه بازم ممنونم و براتون آرزوی موفقیت دارممنتظر جواب یا مطلب در اینمورد هستمپیروز باشید

پاسخ 

سلام

سپاس گزارم

منظورتون رو از "نحوه تحقق یافتن عدد ماخ" نفهمیدم خیلی گنگ و نارساست البته سعی خواهیم کرد "اگر" فرصت دست داد

در این مورد هم بنویسیم چون سعی بنده از پست های موضوعی "دنیای مکانیک سیالات" بیشتر مواردیست که مبتلا به بسیاری از

دوستان در ارتباط با کنکور ارشده و از پایه ای ترین مسایل دنیای مکانیک سیالاته که عموما دانشجو ها ایراد و بد فهمی دارن توش.و همچنین ارایه گوشه ای از زیبایی های بسیار زیاد این دنیای مهیجه. 

پیروز باشید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.