مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پاسخ تست 2

لینک: تست 2
تعریف نقطه سکون:هر جسم جامد که درون جریان یک سیال،ساکن باشد(بی حرکت باشد) طوریکه بخشی از جریان از بالا و بخشی از جریان از پایین آن بگذرد دارای نقطه سکون است که در آن نقطه سرعت صفر میباشد.

با توجه به تعریف تنها گزینه 4 درست است و نقطه سکون درست در وسط پیشانی بلوک سیاه رنگ قرار دارد.

توجه:ممکن است شکل 3 و 2 نیز دارای نقطه سکون باشه اما مطمین نیستم در این خصوص حتما اینجا رو کلیک کنید

حتما بخوانید نظر استاد دکتر طاهریان استاد دانشگاه آلاباما امریکا را: اینجا کلیک کنید


نظرات 3 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:48


منم که همین گفتم

ممد جونم من مخلصتم اما شما گفتی گزینه 3(شکل 3)نوشتی

علی راد جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:38

پیشنهاد:
در مورد نقطه سکون می تونید مث من آهسته و پیوسته جلو برید(در مورد پست های اکسترودر که الان ادغام کردم)

حالا ببینم چی میشه

محمد جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:52

یه اشتباه لپی رخ داده نوشتم وسط مانع مستطیلی ولی گفتم شکل 3 منظورم همون شکل 4 بود

ممنونم محمد جان شک کردما همون اولین بار!ولی نوشته بودی شکل 3
ضمنا پست های جدیدی قرار دادم در همین ارتباط که حتما نگاه کن قراره بابت شکلای 2 و 3 هم از دکتر طاهریان بپرسم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.