X
تبلیغات
رایتل

GTD

علی راد سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 @ 17:32 چاپ

معرفی سامانه مدیریت زمان GTD
GTD چیست؟

GTD یک سامانه ساده و کاربردی برای مدیریت کارها، اطلاعات و تمامی اتفاقات غیر منتظره‏ای است که در طول روز برای شما اتفاق می‏افتد. این سامانه ساده به سرعت در زندگی شخصی و حرفه‏ای شما قابل پیاده سازی است.

آیا می دانید که علت اصلی انجام نشدن کارها کمبود وقت نیست؟

آیا می دانید که در صورتی که آرامش را در ذهنتان تجربه کنید می توانید کارهای بیشتری انجام دهید؟

آیا می دانید که ما از ذهنمان به عنوان ابزار ذخیره سازی استفاده می کنیم در صورتی که کار ذهن ما تصمیم گیری خلاقانه است؟


آنچه که این مدل ارایه می‏دهد:
تکنیک‏های ساده و تاثیرگذار برای سازمان‏دهی اطلاعات پراکنده، پروژه‏ها و کارها.

نحوه پیاده سازی قدم به قدم یک فرآیند برای اطمینان از آگاه بودن و تسلط بر تمامی کارها و تعهدات شخصی شما.

چگونگی ضبط و ذخیره سازی تمام ورودی هایی که به صورت روزانه توجه شما را به خود جلب می کند و قرار دادن آن در سیستمی که ذهن شما بدان اعتماد دارد.

نحوه شفاف سازی و سازماندهی کارها و کاستن از احساس غرق شدن در حجم زیاد کار.

نحوه ذخیره سازی مراجع، ایمیل‏ها و دست نوشته‏ها برای بازیابی سریع و آسان آنها در آینده.